Developing Marketing Strategies and Plans
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작성일 22-10-18 23:16
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Developing Marketing Strategies and Plans
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Chapter 2. Developing Marketing Strategies and Plans
Marketing Management
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CONTENTS
Marketing & Customer Value
1
Corporate and Division Strategic Planning
2
Business Unit Strategic Planning
3
Product Planning
4
Critic
5
_SLIDE_3_
Marketing & Customer Value
_SLIDE_4_
Service !
Price !
Quality !
Value
Marketing & Customer Value
_SLIDE_5_
The Value Delivery Process
Marketing & Customer Value
_SLIDE_6_
Marketing & Customer Value
_SLIDE_7_
The Value Chain
Marketing & Customer Value
_SLIDE_8_
Case. Starbucks
Marketing & Customer Value
_SLIDE_9_
The Value Chain
Marketing & Customer Value
_SLIDE_10_
Core Competency
Marketing & Customer Value
_SLIDE_11_
Case. Southwest Airlines
Marketing & Customer Value
_SLIDE_12_
Holistic Marketing View
판매개념(槪念)
marketing 개념(槪念)
홀리스틱 marketing 개념(槪念)
출발점
공장
시장
개별 고객의 요구 사항
초점
기존 제품
고객 욕구
고객 가치, 기업 the gist 역량, 협력 네트워크
수단
판매 및 판촉
시장 세분화, 표적화 포지셔닝
데이터 베이스 관리, 협력자들을 연결하는 가치 체인 통합
목표(目標)
매출량을 통한 이익
고객 만족을…(drop)
설명
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